torsdag 30 juli 2009

Bröllopsdag!

Igår var vi på middag hos Molle. Väldigt god mat, och roligt att sitta och prata. Jag fick också se kort från Laos, fantastiska kort. Dit vill jag åka! Får dock vänta ett tag eftersom jag har fel visum och därför inte kan få något uppehållstillstånd. Jag kan inte eller åka ut ur landet, för då får jag inte komma in igen. Det blir till att ta en tripp hem till Sverige i september och fixa nytt visum.
Hur som helst var vi hemma vid 12, och imorse var det lite trögt att komma upp. Jag hade precis krupit i min "morgonrock", en tunika som jag brukar springa omkring i, när det ringer på dörren. Jerry öppnar och där står två från Jerrys kontor med en blombukett och en stor frukt korg, till Jerry och mej på vår bröllopsdag. Trevligt, men jag kände mej ärligt talat lite tagen på sängen. ;) Ikväll ska jag använda vår juicepress, så vi hinner ta till vara all frukt. Färskpresad mango med lite apelsin i är jättegott.
På lördag ska Jerry och jag fira med parspa i tre timmar på Radison här i Dhaka. Sen blir det middag och lite champagne också. Det ser jag fram mot.......

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket, Hanna. Det ska bli härligt på lördag. Vi har ju varit där en gång förut, förra bröllopsdagen, så vi vet ju att det är bra.
    Kram från mamma!! :)

    SvaraRadera
  2. Stor grattis kram till er!!!
    Ta hand om er där borta;-)

    Kramiz Fru W

    SvaraRadera
  3. Det ska vi...detsamma till er!
    Kram från Cissi

    SvaraRadera