tisdag 7 juli 2009

Onsdag 8 juli

Idag på morgonen tog jag en rikshaw till Nordic club för att simma. Föraren hittade inte, så det gäller att hitta själv och vara med och peka när han ska svänga. Lyckligt och väl kom jag fram i varje fall. På klubben var det tyst och lugnt, dom flesta som brukar vara där är hemma på semester nu i juli. Kanske är det ett bra tillfälle att börja träna tennis. Mycket lediga tider med tränarna och ingen publik. Jag ska ladda lite först, så får vi se sen.....!??
När jag gick hem vid 11-tiden hade dom börjat elda i korsningen nära oss. Första gången vi såg det i augusti förra året visste vi inte vad som hände och blev rätt skraja, men nu vet jag att dom eldar för att blanda en slags asfalt till vägbeläggning. Men man kan aldrig veta, här är inte allt som man tror!?
Nu har jag lagt vin på kylning, för ikväll får vi svenskt besök. Två tjejer från KappAhl kommer hit på en fördrink. Sen ska vi till en restaurang som heter Spitfire och äta hummer. Nu ni, börjar det likna nått......ett riktigt lyxhustru liv ;)!!!!
Kram till er alla i Sverige!!

3 kommentarer:

  1. hej Cissi!!!!vilka bravader med fukten.... eller vad det nu kan vara!!!!hm... :-) Klart du ska börja med tennisen nu.... du var ju nästan en klippa innan ni åkte!!!!!! Härligt med ett liv som lyxhustru ett litet tag..... måste vara svårt att vänja sig, hahahahaa, ha det fortsatt bra och åk inte vilse o gör inte för många äventyr själv nu!!!!! ;-) kram Mia H

    SvaraRadera
  2. Gooo cissi klart du ska ta tag i Tennisen du är ju ett riktigt ess;-)
    Sen var försiktig när du är ute på dina små turer.....
    Ha det bäst
    Kram fru W

    SvaraRadera
  3. Tja tjejer! Tack för omtanken, jag ska vara försiktig! Och tennisen....alla andra är ju sååå duktiga.
    Må så gott :)!
    Kram från Cissi

    SvaraRadera