tisdag 7 juli 2009

Tisdagkväll.....

När jag vaknade efter tuppluren, så var Amir här och städade åt oss. Eftersom jag aldrig vet när han kommer är det rätt skönt att bara kunna låsa sovrumsdörren och ta en tupplur eller en dusch. Förut har jag inte velat göra det med en främmande människa i lägenheten, men man vänjer sej tydligen. Skönt var det med en lur, jag är trött efter resan.
På eftermiddagen har jag bara slappat, läst och tvättat mögliga lakan förstås. PROSIT! Jag får riktiga nysattacker och blir jättesnorig när jag håller på. Kul, kul! Men nu känns inomhusmiljön lite bättre och luktar inte lika surt och mögligt längre. Nu ska bara alla lakan torka också innan dom möglar igen. Vi har lakan på tork överallt och var vi ska göra av alla mögliga kuddar som ska kastas har jag ingen aning om. Aja, det löser sej säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar