lördag 11 juli 2009

Lördag

Nyss hemkommen från klubben mår jag väldigt gott. Vi har badat, solat och tagit fotmassage och det är inte helt fel. På klubben beställde vi köttbullar att ta med hem, vi åkte också förbi Nandan och handlade potatis. Det och en flaska snaps blir vårt bidrag till knytiset vi ska på ikväll. Det ska bli trevligt! Mer om det imorgon.....
Nu ser jag också fram emot att få bilder från Sverige. Elin var och tatuerade sej igår och hon har lovat att ta ett kort på den och skicka. Jag kan ju inte vänta ända till i höst med att få se tatueringen.
Nehä, nu ska jag gå och riva lite i garderoben och se vad jag ska ha på mej ikväll. Ha det!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt med knytis aldrig fel att gå på Fest!!1Det verkar ni ha gott om där i bangla...;-)
    Vad modig du är Elin...gjorde det inte himla ont????Väntar på att få se en bild jag oxå:-)Och Hanna hoppas du väljer plugg i höst.....det lönar sig i längden vet du.....
    Ha det nu jätte bäst där borta i värmen
    Här hemma blåser det små jävlar och är riktigt ruggigt
    Kramar Fru W

    SvaraRadera
  2. Hej fru W! Jag hoppas verkligen på bättre väder åt er hemma i Svedala! Kunde jag skulle jag skicka lite värme härifrån. Fint att du har mailen kvar, vi hörs!!
    Kram från Cissi

    SvaraRadera