fredag 3 juli 2009

Adjö....

Det blev inte mycket till åska idag inte, men min dag blev väldigt speciell i varje fall. Vi grillade på kvällen tillsammans med ungarna och Elin K (vår Elins kompis) och hade kul. Senare på kvällen kom min mamma o pappa och hälsade på. Vi fikade och pratade och dom som inte skulle köra imorgon tog likör och ett glas vin. Det var helt hemskt när mamma och pappa cyklade hem igen, vi kommer inte att träffas på ett tag. Det känns verkligen i hjärtat, jag tycker så mycket om dom.....!
Senare på kvällen umgicks vi med grannarna. Tack för att ni finns Kicki och Robert, vi ses nångång i höst!! Sen blev jag sittandes på altan för att ta adjö av den svenska sommarnatten. Det är helt otroligt med dessa ljusa nätter, i bangla blir det mörkt mellan 6 och 7, beroende på årstid. Klockan halv fyra på morgon tog jag den här bilden på nästan utbrunna ljus, samtidigt som ett stilla svenskt sommarregn knäppte på vårt korrugerade plasttak på altanen.
Imorgon ska jag säga hejdå till barna och det kommer att bli tungt. På söndag 11.05 lyfter vi!
Nästa inlägg kommer från Bangla......ha det gott!!!

2 kommentarer:

  1. Herregud är det redan dags!!!!!! ha det nu så jättebra så följer vi er härifrån Sverige!!!! du har väl packat ordentlligt med vin nu??? många kramar Mia H

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni kimmit fram ordentligt och att resan gick bra;-)
    Fick ni med allt ni skulle......sylt,knäcke och mycket vin förståss;-)
    Ha det nu jätte bäst ser framemot att få följa dina små och stora äventyr där borta.
    Många kramar både till dig och gubben från fru W

    SvaraRadera