lördag 18 juli 2009

Lördag eftermiddag

På förmiddagen gjorde vi sällskap till klubben. Jerry körde vår bil, han gör det fast han inte har något Bangladeshiskt körkort. Längre sträckor kör Kamal, men när det bara är till klubben och andra kortare turer så kör Jerry.
Strax blev jag alldeles övergiven, för Jerry tog bilen för att spela golf med två andra grabbar. Innan han åkte fick han avlägga ett löfte....inte ett ord vill jag höra om hans mage i kväll. Så farligt kan det ju inte va´! Ja, se karlar! När jag solat och käkat lunch fick jag ta riksaw hem....
Men imorgon ska han få ta fram stora plånboken för då ska han få ta sin hustru på shopping. Kamal kommer imorgon klockan tolv för att köra oss runt till olika affärer. Ska vi kunna ha middagar här måste vi handla både servis, glas och bestick. Jag ska också handla för att "pimpa" till gästtoan lite för nu är den inte så kul precis. När man kommer in är det en rätt stor öppen yta och sen finns handfat, toa och dusch till vänster. En hylla eller nått skulle nog vara snyggt i hörnet direkt när man kommer in, och lite fräscha handdukar. Vi får se vad som finns...finns det inget som passar går det ju att beställa efter egen ritning också.




Sen ska vi handla skoställ, tamburmajor och lite "blingbling".................kanske inte allt imorgon. Men dom har ju öppet ända till 21,00 och billigt är det, så vem vet! Rapport kommer imorgon. Om jag orkar?????!! ;-)

1 kommentar:

  1. Tänk så sjuka karlar blir när de blir sjuka.....Föda barn skulle de aldrig klara då skulle de dö...;_
    -))
    Kramiz Marie

    SvaraRadera