torsdag 23 juli 2009

Fredag 24 juli

Vaknade i morse till en mulen dag. Hade tänkt gå ut och gå en tur, men jag avvaktar. Jag vill inte råka ut för en bangla regnskur, annars är det så lugnt i trafiken på fredagar när dom flesta är lediga.
Istället monterar jag kort och funderar på vad jag ska ha på mej ikväll. Jag har provat ALLA fyra klänningar jag har med mej. Jag gillar modellen på två av dom, men färgen är inget bra i Bangla. I nästa vecka ska jag ge mej ut och leta tyg och låta sy upp samma modell, men i lite mer passande färger. Det ska bli spännande! Vore det inte fredag och stängt överallt skulle jag ringa Kamal och ge mej iväg med en gång.
Den här ska jag kopiera först i några häftiga färger och kanske göra en lite längre. Va´tror ni om det?

Jaha, vad vi ska göra ikväll? Jo,vi har blivit bjudna till Bosse och Sylvia på middag. Det är Bosses band, som brukar spela på klubben. Vi kommer att bli tio personer, och det kommer säkert att bli lika trevligt som förra gången jag var där.

1 kommentar:

  1. det kommer att bli kanon cissi tycker Mia, vad ska man ha för färger i Bangla då????

    SvaraRadera