tisdag 14 juli 2009

Tisdag 14 juli

En dag med magknip, bangla magknip!! Tack och lov kommer det bara ur ena änden, men ont som 17 gör det när det kniper som värst.
Ute regnar det idag, så det passade ju bra. Då behöver jag inte gräma mej över missade soltimmar på klubben. Här väntar alla på monsunen...det stora regnet som får temperaturen att gå ner lite grann. Inte utan att jag väntar också.
Idag har vi i varje fall fått ac:n i sovrummet fixad. Det läcker inte längre vatten, men däremot blåser den inte lika kallt. Ska höra med herrn i huset, om vi ska ge reperatörerna en skopa imorgon. Kanske vågar jag också be om ett kort när dom kommer tillbaka imorgon, dom använder nämligen vår finaste skänk att stå på.

Här kommer ett kort med utsikten från datarummet. Det enda som blir taget idag. Nej, nu ska jag ta min magknip, gå och sätta mej i ett hörn och tycka synd om mej själv. På återseende!

1 kommentar:

  1. Stakare inte kuligt med ont i maggen:-(
    Men det kke är en del av vardagen där borta i Bangla...???
    Hoppas du bli bättre snart så du kan utnyttja soltimmarna ordentligt:-)
    Kramis fru W

    SvaraRadera