fredag 29 april 2011

Valborgsmässoafton

Lite ont i huvudet idag!!! Champange är rent livsfarligt! :)
Det känns skönt att det äntligen blivit offentligt. Det känns också väldigt skönt att komma närmre Sverige. Tre timmars flygning bort är ju inte värre än att flytta från Nyköping till Göteborg t ex. Perioder när Jerry jobbar mycket kan jag välja att åka hem för att jobba lite jag också.
På tal om jobb fick jag mitt sommarschema från chefen igår. Jag börjar jobba 8 juni och gör en månad på dagen. Ska bli jättekul att jobba lite dag också. I juli och fram till 22 augusti kommer jag att jobba natt. Sen bär det av till gubben i Istanbul, Turkiet.
Mycket att se fram emot!
Men först ska jag fånga den här dagen. Först sista besöket hos skräddaren, sen blir det spa med med manikyr och pedikyr medan gubben spelar tennis. Vi har också pratat om att ta en kopp te hos den här herren någon dag. Vi får se om det blir idag!
Ha en trevlig helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar