fredag 22 april 2011

2 års jubileum!!

Idag fyller min blogg år, det är precis två år sen jag gjorde det första inlägget!!
Tiden i bangladesh har gått fort.
Idag kan jag också tala om att beskedet om vår nästa destination är uppskjutet till tisdag nästa vecka. Vi väntar och vi väntar på att börja kunna prata om det, men snart så ska alla nyfikna få besked.
Annars har jag varit lite seg idag. Det har inte alls blivit mycket gjort. Lunch och sen en tur till porslins affären för att byta lite av porslinet som inte höll måttet. Det gick utmärkt och utan problem.
Under tiden vi väntade tog jag den här bilden utanför affären. Ungarna hade jättekul!

Sen handlade vi några väskor i skinn innan vi for hem. Nu en tupplur!
Men först vill jag bara önska er allihop en riktigt GLAD PÅSK med en ståtlig Banglatupp!!!! Hoppas vädret håller i sej där hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar