lördag 23 april 2011

God fortsättning!!!

Här har påsken förlöpt lugn. Vi har varit mycket på klubben både på dagarna och på kvällarna..... jag är röd som en tomat igen....dessutom med en härlig huvudvärk just idag.
Hela tiden och ofta tänker vi nu på vår hemresa. Jerry har nedräkning på sin I-pad och idag var det visst 19 dagar kvar.
Bangladesh har gjort mycket med en på alla sätt. Jag tror jag lärt mej att ta vara på livet på ett bättre sätt, för här i Bangla är döden alltid närvarande. Jag har lärt mej att leva nu och ta tillvara även vardagen. Lycka kommer inte alltid med pengar, resor och fina grejor (jo, porslin då förstås ;)).
En bloggkompis skriver. Livet är alla dom dagar som passerar när du går och väntar på något bättre. Klokt sagt!
Här kommer en länk till en låt som jag gillar väldigt mycket! Ingen "tantmusik direkt"!
Nu ska jag ta kameran och ge mej ut i Dhaka medan maken spelar tennis och Elin inväntar sin tid hos frisören.
Ha det gott alla och ta vara på vardagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar