måndag 28 februari 2011

Ni talar med ett proffs!

Idag har jag "jobbat". Först i biblioteket på klubben och sen fick jag gå igenom hela mitt fotoarkiv på jakt efter tre bilder, som Jerrys företag vill använda i en rapport. Efter två gjorda jobb, kan jag nog snart börja kalla mej proffs! ;)
Kanske ska nämna att det första jobbet var en bild som Babbi ville "låna" till facebook. Jag fick 10 th betalt, 1 krona. Karriären tar fart! ;)
Annars fortsätter livet som vanligt här i Dhaka. Med spa, lyxliv och en underbar kock som pysslar om oss.
Nu ska jag snart med Elin till skräddaren. Vi ska åka rikshaw som vanligt och idag bär jag långklänning. Då vill det till att man håller ihop benen ordentligt, helst med klänningen emellan. Visa benen är nämligen inte att rekommendera i Dhaka. ;)

2 kommentarer: