lördag 12 februari 2011

Igår åkte jag dit igen!!!

Igår imorse skulle jag till cirkeln för att hämta korten till Iman och köpa några böcker åt hans grabbar. När jag kommer ner i garaget ropar vakten på någon utanför. Och vem dyker upp!? Jo "slemproppen", som jag haft sånt problem att bli av med.
"Oh madame, you make me so happy"! Nejnejnej!!
Han tog mej nästan i handen och ledde mej till rikshawn, och jag som tyvärr var för trött för att protestera fann mej bara. Ja, nu väntar ett par nya dagar med en tjatig rikshawförare i hälarna.
Idag klarar jag mej i varje fall för idag blir det bil ner till universitets området och Old Dhaka tillsammans med Babbi, Lotta, Julia och deras nyanlända familj Jörgen och Sanne. Vid universitet ska vi delta i vårfestivalen och i Old Dhaka ska vi ta en promenad på Hindustreet förhoppningsvis ihop med en guide. Hoppas också på att få ihop lite bilder till fototriss denna vecka.....konst eller konstigt!
Ha en bra dag! Och hoppas ni inte får mer snö hemma i Sverige!! :)

1 kommentar:

  1. Hahahahahaha han är ju så snygg!
    Vilken bra bild det blev!

    SvaraRadera