fredag 4 februari 2011

Huvudvärk idag.....och jordbävning igår!

Igår kväll blev det en fördrink hemma hos oss. Medans vi satt på balkongen och hade det mysigt började min stol helt plötsligt att röra sej. "Ojoj, för mycket vin redan" var min tanke, men när vi upptäckte att även vinet i glasen rörde sej började jag misstänka att det var jordbävning.
Senare när jag kollade jordbävnings sidan hade det faktiskt varit ett skalv på 6,4 på gränsen mellan Indien och Burma inte särskilt långt härifrån. Förmodligen var det dt som kändes ända till Dhaka. Läskig känsla! Hoppas det inte kommer mer bara!!
Efter drinken blev det middag på klubben. Medan ungdomarna for vidare på fest blev Jerry och jag kvar på klubben. Kan vara därifrån huvudvärken kommer!
Fortfarande bloggar jag i blindo och nu på förmiddagen har jag gjort otaliga försök att öppna fototriss och kolla in veckans tema. Helt misslyckat än så länge, men skam den som ger sej.
Här kommer en bild från förra söndagen när vi fotade tågen. Den här killen stod längst fram på ett av dom som var tomma och njöt av fartvindarna.

Ha en fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Halloj!

    Veckans tema är "tunna". Klurigt!

    Läskigt med jordbävning. Tur att det inte blev värre!

    SvaraRadera