onsdag 9 februari 2011

Lill lördag igår.....

Idag var jag inte högform under promenaden. Det blev kanske ett glas vin för mycket till en trevlig middag med Julia och Babbi igår. Men, men det var ju lillördag, och väldigt trevligt som sagt var!!
Idag är det mycket på gång. Innan lunch ska jag försöka hinna ner till cirkeln för att lämna in kort till framkallning. Tänkte ge Iman och hans trevliga familj lite bilder som tack för besöket igår.
Efter lunch ska Julia och jag ta CNG till New Market. Hon var intresserad av tygmarknaden och jag ska se om jag hittar några böcker till Imans barn. En av pojkarna läste engelska i en skolbok som var så sliten att den knappt höll ihop.
Han kunde en del och helt dråpligt blev det när det amerikanska programmet "Biggest looser" dök upp på deras TV och grabben väldigt ivrigt började: "Small-big, big, big....small!" Snälla byt kanal innan jag dör av skratt! :)
Vill också säga innan jag slutar mitt inlägg att jag numer finns på facebook (det trodde ni inte va´?), och äntligen kunnat gått med i en grupp som består av svenska expats från alla delar av världen. Häng på vet ja´!!
Lite mer bilder från igår. Massor av barn, en del i för stora skor!!



Den här jätten visades upp för mej. Ja, faktiskt visades upp...... Och han var verligen stor!! Och snäll!!

Nu vidare i livet, mot en ny dag i Bangladesh!
Ha det gott alla!! :)

2 kommentarer:

  1. Här på ön sägs det att ris ger stora magar och ungdomligt utseende!

    SvaraRadera
  2. Kanske får mynta ett nytt uttryck: Ris byggde dennna vackra kropp!! :)

    SvaraRadera