torsdag 3 februari 2011

Fågeldöd!

Nu är det bara tidig morgon i Bangladesh. Jerry har redan åkt till jobbet och tjejerna håller på att klä sej i saris för ett besök på träningscentret och i slumområdet. Dom blir så fina så!
Själv har jag kämpat med att öppna bloggen. Inlägget jag kunde göra igår efter stort besvär kan jag inte ens få upp, men jag kan se att jag fått en kommentar och den ska ju klart bli spännande att läsa när det inlägget dyker upp igen. ;)
Sen kan jag tala om att det också här i Bangladesh ramlar ner döda fåglar från himlen. Hundratals kråkor har setts falla från träden och därefter dött. Inte här i Dhaka som tur är, vore inte så kul att få en död kråka i huvudet under promenaden.
Vad är det som händer? Och då syftar jag inte på problemet med blogspot!?

Ha en trevlig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar