torsdag 14 oktober 2010

Torsdag 14 oktober

Tiden går fort! Väldigt fort!
Idag blev det en morgonpromenad på den nya rundan. Det är nästan för långt, för både sist och idag har jag fått huvudvärk efter. Jag tror helt enkelt att jag blir för varm. Aja, skam den som ger sej....på ett imorgon igen.
Efter en dusch tog Julia och jag en promenad och kollade in omgivningarna lite mer. Det är kul att ha någon att promenera med, och Julia är verkligen trevlig.
Efter en lunch på klubben beslutade vi oss för att åka hem och ta en tupplur.

Ikväll blir det nämligen middag hemma hos oss, som Shobul lagar medan jag sover middag. (Är jag bortskämd, eller??!) Vi blir 9 personer till bordet, så vi får samla ihop vad huset förmår att sitta på. Den som dricker upp fördrinken först får sitta i kontorsstolen med hjul på! ;)
Efter middagen bär det av till dutch club för ett "Spanish Party". Ska bli väldigt mycket lugnare den här gången!!!
Hej hopp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar