lördag 23 oktober 2010

Lördagkväll!

Nu sitter Elin och svettas över högskoleprovet tillsammans med några av sina vänner. Jag hoppas verkligen det går bra för dom allihop!
Själv sitter jag här mol alena och inväntar gubben, som är på klubben en sväng. Sen bär det iväg ut i Dhaka för middag tillsammans med The KappAhl family! Får se vilken restaurang vi väljer ikväll?!
Redan imorse började vi med en shoppingrunda. Först till ComputerCity för att kolla lite, mest kamera grejor. På hemvägen blev det ett stopp på en dutyfree shop för att fylla på vinförråden. Utan bok får man nöja sej med det som finns och här fanns det inte mer än två sorters vin att välja på. Eller kanske samma sort förstås, fast en röd och en vit modell. Jerry och jag har tack och lov lite kvar i vinkällaren, så vi behövde inte shoppa loss den här gången.
Sen lyckades Babbi och jag klämma in lite spa också. Manikyr och pedikyr på Nelo´s fick dt bli. På hemvägen shoppade jag lite proviant, för imorgon har vi nämligen bokat vår båt för en flodtur. Här kommer några bilder från förra turen!


Sen förstås kanske jag ska berätta att jag hinner knappt hem från Nepal förrän jag ska hänga med Jerry till New Delhi i Indien. Han ska åka iväg och jobba några dagar så jag tog chansen att följa med. Under dagarna får jag klara mej själv, men det ska nog gå bra!! Jösses, så mycket jag får vara med om! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar