måndag 18 oktober 2010

Fortfarande "tandlös"!

Det blev simning och frukost på klubben imorse. Det är ett av dom tillfällen när jag verkligen njuter av Bangladesh.
Sen blev det en lång rikshawtur för just ingenting. Efter en halvtimmes väntan hos tandläkaren blev jag hämtad i väntrummet och möttes upp i korridoren av ett helt gäng med tandläkare och assistenter. Allihop såg dom ut som småungar som gjort nått dumt.
Sakta men säkert kröp det fram att pga Durga Puja hade mina kronor inte blivit färdiga i tid!! Det är jobbigt att tappa ansiktet i Bangladesh!! Då behöver man ha många till stöd!! Eller också var det väl så att dom trodde madame skulle härskna till!? ;)
Ja, nu är vi ju i Bangladesh så det är bara att gilla läget och ta en ny tur imorgonbitti. Tur jag tycker det är så härligt att åka rikshaw. Det kommer jag verkligen att sakna när jag en gång flyttar härifrån.

Nu är dt snart lunch och sen blir dt klubben för lite sol o bad på eftermiddagen.
Ha det gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar