torsdag 14 oktober 2010

Middagsbjudning!

Det blev en trevlig middag med nästan bara tjejer, allas vår boss var också med förstås. Det var Elin, Babbi, Lotta, Julia, Kerstin, Maria, Lisa, jag och så tuppen. Han trivdes förträffligt!! Många glad skratt blev det och fantastisk mat. Shobul hade gjort några krämiga rullar till förrätt med paprika i spenat, sen blev det fläskfilé o potatis med rödvinssås, och därefter chokladmouse till kaffet. Han är suverän vår Shobul.
Efter avslutad middag åkte nästan hela sällskapet på spansk fest på Dutchclub för lite dans. Jerry stannade hemma och hjälpte Shobul med disken. Vet inte vad som flugit i han, trött på tjejer kanske!??
En väldigt trevlig kväll blev dt!! Med lagom av allt! ;)

Efter lite shopping i Gulshan 1 marknaden nu på förmiddagen har en del av KappAhl gänget åkt ut till träningscentret för att titta. Om det finns tid kommer dom också att göra ett besök i slummen.
Elin har sari idag, det är ju sarifredag på centret. Jag kan säga att hon gjorde succé på marknaden.
Gissa vad jag ska göra nu, sova middag en timme!
Ha en trevlig helg alla!!

2 kommentarer:

  1. Gud vad trevligt det låter ;-)
    Kan tro att maken njöt i fulla drag ;-)
    Ha det jätte bäst själv ska jag jobba hela helgen så jag firar på MÅNDAG!!!!! ;-)
    Massor av kramizar // Fru W

    SvaraRadera
  2. Halloj!!
    Mindre kul med jobbarhelg!! Men måndagmornar med en heeel långledighet framför sej är verkligen inte så dumt. Fira ordentligt!!
    Kram på dej!!! :) Och ha en lugn helg på jobbet!

    SvaraRadera