lördag 9 oktober 2010

Lördag

Elin har migrän idag. Hon har tagit tabletter och mest sovit för att slippa undan. Vi får se om hon mår bättre när hon vaknar. Jag håller tummarna!
Själv kan jag inte sluta tänka på tandläkarbesöket imorgon och en massa andra grejer. Jag håller på att lära mej lite engelska tandläkarord också....... anaesthesia, rotfilling ... åh, fy 17 helt enkelt.
Det blev att köpa ett pussel, fult som stryk och dyrt, men att bygga pussel brukar skingra tankarna.

Ha en bra lördag!

2 kommentarer:

  1. Hallåj vännen!!!!
    Verkar som det händer mycket nu där borta......
    Urk för tandläkarbesök.....hoppas det kommer gå bra ;-)Och pusslet blir säkert kanon ;-)
    Ha det jättebäst där borta och ta hand om er...blir lite orolig när jag läser om dina promenads äventyr.....
    Massor av kramar från ett höst ruskigt svedala :-)
    fru W

    SvaraRadera
  2. Halloj Marie!
    Härligt med några rader från Sverige!! Hur har ni det där hemma. Många frågor har jag så det kommer ett mail......
    Ha det gott och hälsa familjen!!
    Massor av soliga varma kramar från Bangla :)

    SvaraRadera