torsdag 12 november 2009

Torsdagen blev en lugn och skön dag med sol vid poolen på förmiddagen och sen både lunch och middag på klubben. På torsdagar är det alltid buffé och igår var det italienskt. Riktigt gott! Sen blev vi sittandes en stund för att prata lite "skit" med diverse bekanta. Klubben är verkligen skön att ha!
Nu är jag nyss hemkommen från min morgonrunda, svettig och go´. Amir städar just nu badrummet, så i väntan på duschen tänkte jag lägga ut lite bilder från promenaden.
Den första är tagen från "åpromenaden" över Gulshan Lake. Den andra bilden är från parken alldeles nära oss, och den tredje är på en fruktförsäljare som jag för övrigt just nu är skyldig 150 thaka. Jag mitt pucko handlade vindruvor och det vet jag ju är dyrt. Men det var inga problem att bli skyldig där inte: Pay tomorrow, madame. Ok, jag ville gärna springa tillbaka direkt, men till jag får chansen att göra rätt för mej får jag ha 150 thaka med mej i fickan.
Hoppas jag känner igen honom bara men....annars känner han nog igen mej.



Nu en dusch och sen lite obetalda vindruvor!

2 kommentarer:

  1. synd att Amir är så långt bort. vårt badrum behöver också städas.
    Fina bilder du tagit.Kramar PoB

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Det är inte svårt att ta fina bilder när omgivningen är fantastisk.
    Jag tar med Amir hem till jul....ni förtjänar verkligen att bli lika bortskämda som jag ;)!!
    Kram från "dotra"

    SvaraRadera