söndag 1 november 2009

Här kommer ett kort inlägg från en riktig "gnällkärring". Elin är piggare, istället är det jag som kroknat med feber och ont i kroppen. Tur att vi har mycket alvedon med från Sverige! För det går åt, just nu!
Jerrys lag vann tennisen och är fortfarande obesegrade i turneringen. Nu är det bara en match kvar nästa söndag. Dom är jätteduktiga!!
Förresten?? Är SN:s hemsida alldeles satt ur funktion? Jag brukar läsa den varje dag, men nu har vi inte kommit in på sidan på länge. Har det stått nått i papperstidningen kanske??
Näe, tillbaks till sängen för att tycka synd om mej själv en stund till!!! På återseende, om jag överlever ;)!

4 kommentarer:

  1. Hej. Det var en hackers attack på ett antal nyhetsstationer för några dagar sedan, de låg nere under en dag ungefär. Men du har inte missa några större nyheter. JO, polisen beslagtog 250 platter öl idag, ojoj vilket olycka!
    Hoppas att du kryar på dig! Själv börjar jag också krokna. Det var nog inte bra att åka motorcyckel i 4 plusgrader! Ha det, krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Så tråkigt att du är hängig! Elin har verkligen haft otur....Resan hem gick bra, men det tar på krafterna, somnat som en stock på kvällarna. Härligt var det att komma hem till ungarna iaf! Mångar kramar blev det.....

    Imorgon börjar jag nytt jobb, blev erbjuden i fredags. Lämnade besked idag och börjar imorgon....landstinget i ett nötskal. Men det ska bli spännande. Lite nervös är jag, har ju inte arbetat med annat än sjuksköterskeri...

    Hälsa nu till din fina familj & krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Halloj Tobbe!! Vilken förlust! 250 plattor öl i avloppet....Jerry gråter blod!!!
    Och håll dej nu borta från motorcykeln till det blir vår!! Hoppas du inte blir allt för sjuk...själv är jag faktiskt lite bättre idag.
    Hälsa familjen och ha det gott!!!!
    Kram Cissi :)

    SvaraRadera
  4. Hej Anna-Lena!! Härligt att höra att resan gick bra! Kan tro att det var en hög ungar, som va´glada att träffa mamma igen.
    Jag blir jätte nyfiken på ditt nya jobb. Lycka till med det!!! Skicka ett mail och berätta, när du får tid.
    Stor kram på dej! Cissi

    SvaraRadera