söndag 15 november 2009


Idag var verkligen min fruktförsäljare på plats vid halv tio tiden. Jag kunde betala min skuld och dessutom handla lite mer frukt. Det blev en påse med puttesmå mandariner, som var väldigt goda.
Halv tolv åkte vi med chaufför till Computercity, för att handla ett telobjektiv till vår nya systemkamera. Kan va´skoj att ha i Sunderbarn, så man slipper gå så nära alla tigrar ;). 4 våningar med allt en teknik intresserad kan vilja ha.Jag frågade också efter den senaste storfilmen 2012 på dvd, och faktiskt hade dom den på en dvd med 6 filmer. Jag blev jätteglad, för jag vill gärna se den, men tyckte väl att den borde ha en egen skiva, eftersom den är så ny och väldigt omskriven. När jag skulle se den var det bara trailers, tre olika som dom spelat in 6 ggr med och utan text. KUL! Det är nog bara i Banlgadesh det går att sälja trailers på DVD. I rena besvikelsen blev det rikshaw till Gulshan 2 cirkeln för att kolla i butikerna där. Och tror ni inte dom lyckades lura på mej en ny film, ytterligare en dvd med 6 filmer, varav en hette 2012 Supernova. Fel film och en riktigt B också. Nu har jag i varje fall filmer, massor av filmer, dom flesta rätt B är jag rädd för.
Nu väntar snart den stora tennismatchen. Nordiclubs C1 mot nordicclubs C2 lag. Ska bli spännande att titta.

2 kommentarer:

  1. Jag lyckades också köpa B-filmen i helgen. Blev skitglad när de sa att de hade 2012, men ack vilken besvikelse det blev. Insåg att B-filmen är gjord av en frireligiös grupp och det står faktiskt på framsidan också, såg jag sedan. Vi får ge oss till tåls några veckor. Hälsningar, Henrik

    SvaraRadera
  2. Ibland blir man himla besviken, men som sagt den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge..!
    Kram Cissi

    SvaraRadera