tisdag 10 november 2009

Jo, idag blev en riktig "Bangladag". Elin började kräkas tidigt imorse, så idag har i varje fall hon stannat inne. Jag tog bara en snabb tur till slaktar´n med rikshaw för att fylla på förrådet med bacon och fläskfilé.
Sen hade jag tänkt att komma iväg på min promenad, men jag tappade lusten när Elin var så hängig på förmiddagen. Istället körde jag lite uppvärmning på steppmaskinen, och sen ett Yogapass. Förra julen köpte jag en yogavideo, som bara blev liggandes i en låda, men nu i juli tog jag med den till Bangla för att kunna fylla ut lite av all min lediga tid, med nått skoj. I början var jag rätt glad att jag var själv hemma, såg nog ut som en säl på torra land ungefär. Men nu jäklar börjar jag få lite koll på balansen, så nu kan jag faktiskt göra dom olika ställningarna och få ut nått av det. Det är rätt ansträngande, om man tar i ordentligt. Fortfarande passar jag på att träna när jag är själv. Jag känner mej inte så där väldigt tilltalande i några av ställningarna, hunden t ex. ( Det är därför ni bara får ett kort på videon)!
Nu hoppas vi på bättre mage imorgon, så vi kan ge oss ut på äventyr igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar