lördag 14 november 2009

Ojojoj, vilken ovanligt tung morgon. Jag tog mej i varje fall upp klockan nio och stapplade iväg till fruktförsäljaren. Det var en annan där idag, och jag fick av honom veta att "min" kille var på New Market idag istället. Ogjort arbete. Hem igen och ner i sängen en stund till, trodde jag.
Efter bara en kvart ringde Jerrys mobil. Det var snickar´n, som om 20 minuter skulle komma med våra nya möbler. Jerry försökte lura han och säga att vi inte vara hemma, och skjuta upp allt till imorgon. Men se det gick inte. Det var bara att pallra sej upp, och se glad ut.
Vid tre tiden var dom klara med all montering. Dom hann knappt ut genom dörren förrän hela familjen stupade i soffor och lite varstans.

Fint blev det! Jag ska styla till det lite imorgon, när jag orkar, så kommer det kort sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar