fredag 20 november 2009

Jaha, nu bloggar jag nästan oftare än Blondinbella. ;)
Och lite vin har jag druckit igen, eller lite mer än lite kanske! Gubbmidagen är över för länge sen, och pepperkaksgubbarna är slut! Elin övergav oss redan vid halv åtta för en drink på klubben i goda vänners lag. Man blir lite nervig i Dhaka ibland, för den chaffis vi har ikväll är verkligen....jag vet inte vad jag ska säga....ovanligt speciell kanske. När vi kom ner vid sex för att åka till Molle på middag, fanns det ingen chaffis i garaget. OK! Efter bara en minut ringer Malin och säger att hennes husvakt ringt och sagt att en bil väntar i hennes garage. Jo, vilken bil! Vår bil, som istället för att köra oss till Molle åkte till Malin för att hämta henne. Vi får se om Lisa kommer hem hit, eller om Elin hamnar hos Molle, eller Anders på Nordic, eller Malin hos Sara, eller......??? Jojo, ibland vet man ingenting i Bangla!!
Jag längtar till trygga Sverige!!!! Taxi..var god dröj!

1 kommentar:

  1. hahahah!!!! får se om ni har en överraskning i elins säng i morgon när ni vaknar??? ;-)))) Hoppas det är en snygg en i ådant fall :-)
    Kram kram Fru W

    SvaraRadera