onsdag 25 maj 2011

Röjningen har börjat!

Om några veckor kommer vår container från Bangladesh. Idag har jag börjat att röja för att få plats i skåpen för allt det nya. Det värsta är att jag har svårt att göra mej av med saker. Sen är jag också rätt intresserad av vår miljö och vill inte överkonsumera. Våra gamla IKEA muggar är ju faktiskt fortfarande hela efter 10 år. ;)
Efter en lång dags vånda har jag i varje fall fått ihop två banankartonger till stans secondhandbutik.
Ska fortsätta imorgon, men först ska jag iväg och jobba en natt på Rosenkällagården.
Får se hur det kommer att kännas framemot fyra imorgonbitti. Det var nämligen väldigt länge sen jag var vaken så länge....eller inte kanske. Men då hade jag druckit en falska vin och några drinkar, och det är skillnad det!!
Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar