torsdag 19 maj 2011

Full rulle!

Ja, här är det verkligen full fart. Tiden går så fort att jag knappt hinner blogga. Både bra och dåligt! Jag gillar att blogga, men samtidigt är det sååå kul att ha lite mer att göra igen.
Jag jobbar på med den djungel, som ska vara min trädgård. Det går framåt, men inte så fort för jag passar på att vara nogrann. Sen är det klart att man måste ta en liten paus ibland och njuta av allt det vackra också.
Igår tog jag dessutom en tur till Ekenäs med mamma och pappa för att handla blommor till krukorna utomhus. En miljon perlagoner fanns det att välja bland. På hemvägen stannade vi till vid kvarnen för att fika lite. En härlig landningsplats för en jetlaggad och något stressad lyxhustru.

Idag står också en del på agendan. Nu kommer snart Hanna och Patrik med bilen. Efter att ha kört dom till jobbet ska jag till en utemarknad för att handla mer blommor till altanen. Sen blir det lunch och därefter en tur till Arlanda för att hämta hem gubben.
Jag har också fått inloggningsuppgifter till kommunens bemanningscentral. Ska försöka gå in för att kryssa mej nästa vecka. Ett kryss innebär att du är tillgänglig och vill jobba. Får se bara om jag kommer ihåg hur man gör!?
Nu lite mer morgonkaffe innan det bär iväg.....
Ha en trevlig helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar