torsdag 11 november 2010

Idag är jag lite trött!


Elin och Babbi förbereder sin avresa till Bali med spa. Själv sitter jag här och väntar på en tvättmaskin som aldrig blir klar. För tre timmar sen stoppade jag in kläder som jag ska åka till Kina i imorgon. Plötsligt försvann strömmen, som inte är så ovanligt i Dhaka. Det som är ovanligt idag är att det är fredag och att strömavbrottet varat i flera timmar. Ca en timme per gång är annars vanligt, och på fredagarna som är ledig dag brukar det knappt vara några strömavbrott alls. Mmmmmmm....!
Som sagt Elin och Babbi åker idag och Jerry och jag imorgon. Den här gången ska laptopen med så ett och annat inlägg från Kina kommer jag att kunna bjuda på.
Kanske hinner jag med ett till från Dhaka också. ;)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar