söndag 7 november 2010

En alldeles vanlig måndag!

Frukost...långpromenad...betala räkningen på klubben och kolla bibblan och nu snart lunch. Väntar bara på att Elins bangla lektion ska ta slut och läraren ge sej av. Hon heter Nisha och är så härlig.
Oh, vilken snygg tröja, en sån skulle min dotter vilja ha. Och tänk förra året då bjöd mina elever mej på lunch på restaurang. Och förra året fick jag 5000 th i julklapp av en elev, och oj vilken fin parfym ni har, får jag prova? Och...!!! Mat går inte att ha i hennes närhet för slurp så är dt slut. Men som sagt var, en härlig kvinna är hon. Skrattar gott och mycket!
På eftermiddagen ska jag på jakt efter vinterkläder i Dhaka, kommer nog inte att bli någon större jaktlycka där inte.
Några bilder tagna igår utanför skolan i Malibag med slumområdet i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar