lördag 20 november 2010

Fototriss: En resa!

Igår kom vi tillbaka till Bangladesh efter en vecka i Peking. En fantastisk vecka där det allra bästa var ett besök på den Kinesiska muren. Storslaget, magnifikt och helt fantastiskt får bli mitt omdöme!
Här kommer tre bilder från "The Great Wall", som får bli mitt bidrag till veckans fototriss.



Fler bilder från resor av alla de slag hittar ni här! Jag vill också var med i tävlingen och har därför valt mitt drömresmål hos Solresor, som måste bli Jordanien. Såg nämligen nyss ett inslag på TV därifrån och där verkar det finnas mycket spännande att se.

14 kommentarer:

  1. Det var det!!!
    En upplevelse jag kommer att bära
    med mej resten av livet! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken upplevelse! Ett resmål jag har kvar på min lista...
    Fina bilder på denna mäktiga skapelse!

    SvaraRadera
  3. Vilka mäktiga vyer. En rese upplevelse som jag skulle vilja göra en dag.

    SvaraRadera
  4. DET skulle jag vilja uppleva! Kan tänka mig att det är en stor kontrast även för dig trots att det är i samma världsdel.

    SvaraRadera
  5. Häftigt att få uppleva live!Kinesiska muren..wow!

    SvaraRadera
  6. Jo det där har jag kvar i min dröm....det är tur att man inte gjort allt ännu ;-)
    Mäktigt med Kinesiska muren.

    SvaraRadera
  7. Å, disse bildene var helt skjønne!

    SvaraRadera
  8. Fantastiska foton. Dit vill jag också resa!!! vilken underbar resa du verkar vara på . Spännande!!!

    SvaraRadera
  9. Helt fantastiska foton, dit skulle nog jag vilja åka oxå...vilken mur !! Tack för kommentaren hos mig ;)

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt! Jag kan knappt ana hur det måste vara att verkligen stå där och se detta magnifika, overkliga, magiska...

    Och du, tack för dina goa ord hos mig :-*

    SvaraRadera
  11. lovely :) jag är också med i fototriss http://bit.ly/fHYkTo :)

    SvaraRadera
  12. Fantastiskt fina bilder från ett av världens nya underverk!

    SvaraRadera