lördag 6 november 2010

Bättre idag! :)

Efter tio timmars sömn vaknade jag vid åtta imorse pigg och utvilad. Ja, då kan ni ju räkna ut när jag gick och la mej....en fredagkväll till råga på allt. Jag tror t o m att alla näsdroppar har fixat bort huvudvärken. Skönt!
Fram på förmiddagen vaknade resten av familjen, Jerry förkyld igen. Ni ser det är nog banne mej bra att vara lite tjock...
Jerry stannade hemma och vilade medan Elin och jag tog en shoppingtur till Gulshan 1 marknaden. Efter shoppingen blev det glass på Mövenpick och sen spa på Nelo´s. Ja, vad ska jag säga! Det ena ger det andra.......mmmmm!? Gott var det i varje fall!! Under tiden vi spatserade runt letade jag med kameran efter något eller någon cool till veckans tema på fototriss. Det är inte lätt i heta Dhaka där alla är så ocoola som man bara kan vara. Vi får väl se om det blir nått inlägg!!?? Jag fortsätter kämpa på.
Nu ska vi strax träffa tjejerna och bege oss till hotell Westins balkong på 23:e våningen för en fördrink och sen blir det sushi på japanska. Ja, inte för mej då. Rå fisk har jag svårt för så istället får dt bli en tempura box. MUMS!
Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar