lördag 20 november 2010

Hej go´vänner!

Jag lovade att blogga från Kina, men dt gick inte riktigt som jag tänkt mej! Bloggspot gick inte att öppna, förmodligen är det något med cencuren. Jag hoppas verkligen jag inte hunnit förlora "alla" mina läsare den här veckan.
Men, som sagt nu är Jerry och jag tillbaka i "skitiga" härliga Dhaka igen. En av kineserna som åkte buss från flygplanet med oss rynkade på näsan och sa: "What a terrible smell"! Jojo, tänkte jag, vänta du bara!
Det är skönt att vara hemma igen efter en fantastisk vecka. Massor har jag att berätta och många bilder har jag att visa, men först måste jag bara sova middag en stund!! Har varit upp sen fyra imorse och är helt slut.
Men som sagt.....vi hörs snart!! Om ni fortfarande är med?

4 kommentarer:

  1. Den som väntar på något gott...

    SvaraRadera
  2. Tack för den kommentaren....den värmde!! :)
    Syns snart och då ska "nya" bastun invigas!
    Ha det gott!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. hallåj vännen!!!!
    Skönt att veta att ni överlevt......ser med spänning framemot att få läsa vad ni haft för er ;-)
    Och lämgtar tills det är dax för vin kväll det närmar sig vill jag säga :-)))
    massor av kramar fru W

    SvaraRadera
  4. Jodu, nu går tiden fort!! Om en vecka är jag hemma!!
    Ska bli kul att ses!! :)Jag hör av mej!
    Massor av kramar

    SvaraRadera