söndag 30 augusti 2009

Söndagkväll!

Jackie var sjuk och innan jag kommit iväg till solstolen hade det börjat spöregna ute. Mat blev det på klubben när Jerry kommit hem från golfen, men det blev det hela idag.
Just nu sitter jag och pratar med Elin på msn och bildgooglar på Lankawi, dit vi ska om några veckor. Elin och jag kommer att landa i Dhaka 17 sept på morgonen och kl. 2 på natten lyfter vi, tillsammans med Jerry mot Malaysia. Vi får en mellanlandning i Kualalumpur på 40 minuter, men på morgonen ska vi vara framme på Lankawi. Sex nätter ska vi tillbringa på ön, som verkar vara rena paradiset. På hemvägen ska vi övernatta i Kualalumpur för lite "shopping". När jag var liten trodde jag inte ens att det fanns nått som hette Kualalumpur, jag trodde nog det var en ovanligt påhittig unge som kommit på namnet, men nu vet jag att det är Malaysias huvudstad. Knepigt varför det blev så tätt med resorna, men det beror på att det är Eid i alla muslimska länder. Man firar att fastan är slut och alla inklusive Jerry har ledigt en vecka. Men herrejösses, vad lilla jag får vara med om, jag är såååå glad för allt som händer mej!!!

2 kommentarer:

  1. åh vilken härlig tid du verkar ha!!!!!! kram mia

    SvaraRadera
  2. Skulle tro det!! Det är fantastiskt!!!
    Kram Cissi

    SvaraRadera