torsdag 20 augusti 2009

Så enkelt saker och ting kan vara. Pengarna som dragits från kontot var för flygbiljetterna och på morgonen gick det som en dans att göra betalningen till resebolaget för hotellen. Allt ordnar sej för det mesta!
På förmiddagen igår tog jag en promenad till Banani där jag hittade en jättefin salvar kamees (jag tror det stavas så). Det är en tre delad dräkt med en lång tunika med slits till midjan, haremsbyxor och sjal. Överdelen är svart med röd spets och byxorna är i blankt rött siden. Sjalen är röd med guld brodyr och fransar. Till Jerry hittade jag en röd siden skjorta med guldbrodyr och en sån där stor 70-tals krage. Vi får hoppas det blir bra, det är svårt att veta vad alla andra kommer att ha på sej.
Nu ska jag till klubben och träffa två andra tjejer. Vi ska till en indisk designer och titta på hennes utförsäljning av kläder. Det ska bli spännande att se vad det kan vara för nått. Hade jag vetat det igår kunde jag ha väntat med att handla partykläder, men så är det ibland.

3 kommentarer:

  1. KAnska kan bli så att det blir en till utstyrsel....det kan ju hända det blir fler fester...det verkar ju vara gott om sådant i bangla ;-)
    Ha det bra ses snart kram fru W

    SvaraRadera
  2. Hej!!! Vi får väl se bilder på er snart hoppas jag..... det lät ju jätteläckert!!!!!! kram mia

    SvaraRadera
  3. Tyvärr, som sagt tjejer blev det ingen bild på mej. Innan vi skulle iväg blev det för stressigt och när vi kom hem var jag för trött. Några andra kort blev det istället. Det var ett riktigt häftigt party, lite annorlunda mot vad jag är van vid.
    Kram från Cissi!!! :)

    SvaraRadera