fredag 28 augusti 2009

Fest igen!

Veckan har gått fort och idag är det precis en vecka kvar till jag åker hem till Sverige en sväng. Det ska bli kul att träffa alla! Jag har lyckats skaffa tillbaks min solbränna också, för solen har faktiskt strålat från en klar blå himmel i några dagar. Igår regnade det, men det gjorde inte så mycket. Jag och en ny bekantskap, Anette, lånade Kamal och åkte till Aarong för lite shopping, och sen åt vi lunch på grekiska. Vi hade jättetrevligt! Det är en av dom bra sakerna med Bangladesh att man träffar så mycket nya människor.
På kvällen var Jerry, jag och Malin på en vietnamesisk restaurang där ett band spelade. Var efter timmarna gick ökade stämningen och till slut dansade alla. Det var riktigt roligt och när dom slutade klockan tolv, var det många som önskade att dom skulle hålla på längre. För mej var det nog tur att det slutade redan klockan tolv. Hade det hållit på längre hade jag nog haft ännu mer ont i huvudet idag. Faktiskt har jag tillbringat halva dagen i sängen. Jaja, Amir slapp i varje fall bädda.
Nu är det dags att ladda för fest igen. Vi ska till Molle och käka sillmidag ikväll. För mej blir det nog vatten till!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!!! Det är väl jättebra att du skaffar ett bra nätverk med människor!!!!! Ni verkar ju ha riktigt trevligt!!!! Hur länge blir du i Sverige??? Blir väl lite skönt att komma o se barnen antar jag...... ha det fortsatt bra!!!! kram Mia

    SvaraRadera
  2. Halloj! Jo, jag har otroligt trevligt här nere.
    Men nu ska det bli skönt att komma hem till barna. Jag landar på kvällen 4 sep, och sen flyger jag och Elin tillbaka den 16:e. Nästan 14 dagar blir det i Sverige. Det är mycket som ska hinnas med!!
    Kram från Cissi

    SvaraRadera