tisdag 25 augusti 2009

Igår kväll tog Jerry kort på mej i party dräkten. Jag tvättade upp den i söndags, och byxorna tog en halvtimme att stryka. Dom blev liksom, som sånt där blankt karamellpapper blir när man knölar ihop det. Jag vågade inte ha för hög värme eller, för jag var rädd att bränna hål på dom. Konstigt, men silke kanske är så. Det kommer att dröja ett tag innan jag tvättar dom igen.
När vi var på festen hade jag snyggare frisyr, röda stora örhängen, röd glittrig ring och armband i svart och rött gjorda av glas. Som allt här var armbanden i storlek small, så jag fick använda hudkräm för att få dom över handen. Efter 10 ringar på varje arm har jag haft ont i händerna i fler dagar och ville inte ta på dom igen. Ett par gick t om sönder. Samma med örhängen, jag använder det så sällan, så när jag väl gör det får jag först pressa i dom i hålen och efter några timmar är örsnibbarna ömma o illröda. Den som vill vara fin får lida pin!!!!!
Jerry ville inte "klä upp" sen igen, men han skymtar i sin sidenskjorta på något kort från festen.

Läckert va´? ;) Jag gillar särskilt byxorna, och skorna kan jag tala om var inte lätta att få med sej på natten när vi gick hem, bra ont mellan tårna hade jag också, så dags.
Nu börjar alla röda örsnibbar och ömma händer kännas bättre, och faktiskt har det varit sol idag, så jag kunnat ligga på klubben och sola. Det var SKÖÖÖÖNT!!

3 kommentarer:

  1. Vad snyggt :-) Hade även velat sett dig dansa boolywood....;-)Får ta och ha tema fest här hemma ngn gång när ni är på besök...;-)
    Må bäst kramar Fru W

    SvaraRadera
  2. riktigt läcker Cissi!!! :-))))))

    SvaraRadera
  3. Javisst,som tagen ur en film med magiska lampor och flygande mattor. Särskilt byxorna!!!
    Kram Cissi

    SvaraRadera