fredag 19 oktober 2012

Hej bloggen!

Igår blev en lugn och bra dag. Jag började med lite shopping i området runt Ladies Market. Jag var helt enkelt tvungen att fylla på resväskan lite för allt kom inte riktigt med i yran innan vi åkte.
Sen begav jag mej tillbaka till hotellet och innan gubben kom tillbaka från jobbet hann jag sova en stund. Skönt!

På kvällen blev det vin och öl hos trevliga Magnus och Cisi. Cisi är från Indonesien och hade lagat fantastisk god mat till oss. Fem olika rätter som alla var väldigt goda.

Nu är det morgon igen och snart ska vi ta tunnelbanan och möta upp Magnus för att sedan ta bussen till en strand där dom ska bjuda oss på grillning tillsammans med några andra. Var Cisi är? Jo, hon skulle åka i förväg och förbereda allt. Verkligen gästvänligt och jag snarare vet än tror att det här kommer att bli en riktigt bra dag! :)Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar