fredag 11 mars 2011

Slappar fredag!

Det blev en trevlig middag igår trots att en av gästerna blev fast i trafiken och inte kunde komma alls. Fördrinken blev väldigt god och nu blev det två glas var istället för ett.
Idag har varit en lugn dag med sedvanlig morgonpromenad, en tur till klubben och lite shopping. Idag kunde jag också hämta mina fina Rörstrands muggar ur serien Sundborn. Jag fick betala 180 kr för sex st med fat till. Sen har jag också handlat ett jättefint gardintyg, som jag ska lämna in till skräddaren för att sy upp längder till ett av rummen hemma i Sverige.
Den där containern ska nog inte bli så svår att fylla i varje fall!
Nu dags att fixa till sej för en middag hos Anna och Dominico.
Här kommer en liten bildserie på en man med långa armar!



Ha en trevlig helg alla!! :)

3 kommentarer:

  1. Men oj, jisses amanda!! Det där hade jag inte klarat! Det är så roligt att läsa din blogg hur du har det i Dhaka. Här hos mej är det ömsom sol blandat med snöblandat regn och ett par plussgrader. Jag ska dock inte klaga jag bor i södra Sverige och vi har ju inte någon snö som ligger. På min dagliga runda med hundarna såg jag vintergäck och snödroppar i en trädgård! Ha det gott! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Kan du köpa Rörstrands muggar i Dhaka? Vad fin boggen blev. Trodde jag hade hamnat fel först ;)Kände ju inte igen mig!

    SvaraRadera
  3. Härligt att vakna en lördagmorgon och ha några nya kommentarer på bloggen! :) Dessutom med beröm!!
    Tänk att våren närmar sej i Sverige, och visst kan jag köpa Rörstrandmuggar i Dhaka. Rörstrand har mycket tillverkning här och just nu finns både Sundborn och Ostindia att köpa till en billig peng.

    SvaraRadera