fredag 18 mars 2011

Lördagsplanering!

Ser att min besöksräknare kommit igång igen. Kul, får se om jag fortfarande håller mej kring 20 läsare om dagen. När jag började min lilla dagbok från Bangladesh hade jag mellan 5 och 10 läsare om dagen, så det går framåt! :)
Just idag känns det faktiskt också som jag kravlat mej en bit upp på kanten i min svacka. SKÖNT! Nu gäller det bara att inte trilla ner igen!
Det blev en lugn kväll på en japansk restaurang igår och idag har dot´ra och jag planerat för, först en frukost på amerikanska klubben och därefter en tur till New Market för att inhandla tyg till både heminredning i Sverige och klänningar.
Hoppas bara friaren där hunnit glömt mej?!
Till kvällen blir det förmodligen god middag någonstans med en av husets sista flaskor vin. Det sinar i förråden!

Ha en bra lördag alla!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar