onsdag 16 december 2009

Vintersverige!

Att kratta löv har jag för tillfället fått lägga ned. Istället är det snöskottning, som gäller. Jag har sån tur med vädret. I september när jag var hemma i tolv dagar var vädret suveränt. 20 grader varmt på dagarna och sol hela tiden. Perfekt september väder! Och nu är det perfekt vinterväder! Massor, och jag menar massor av snö och några minus grader, så fint. Hade det inte varit för den jädrans snöplogen, som öst in ett ton snö på garageuppfarten, hade allt varit perfekt.
Här kommer lite kort från vårt vintriga hem med dammen först. Så Jerry kan kolla, och får veta vad han har att vänta när han kommer hem på söndag....han älskar snö! ;)



Nu ska här laddas för party. Först ska jag möta Marie på stan, sen blir det träff på jobbet och därefter middag på fika, sen får vi se hur länge jag orkar hålla ut. Tidsomställningen gör ju att man gärna vill gå och lägga sej klockan 8 på kvällen. Det ska bli sååå kul att träffa alla igen, så jag kommer säkert att hålla i till kvällen är slut!!

3 kommentarer:

  1. Angående snön, fy f......n. Angåedne partyt, ha det kul partypinglan, du har ju övat ett tag nu:o)
    Mannen

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort! De är som fina julkort. Det är nästan att man längtar tillbaka till gammla Harg!

    SvaraRadera
  3. Ni är så välkommna så, när som helst! Men om det blir som jag önskar, och ni har tid, kommer vi gärna ut och badar tunna nån kväll.....utan fågelfrön den här gången! Vi hörs!!
    STOR kram från Cissi!

    SvaraRadera