söndag 6 december 2009


Natten blev lugn, så jag tog en rejäl promenad på morgonen. Det var skönt...sprang också ett och ett halvt varv i parken som avslutning och det var inte skönt kan jag säga. Hualigen vilket självplågeri!!
GLADA NYHETER har vi också fått. Elin har fått jobb!! Hon ska vara projektledare för KappAhls skola för sömmerskor, som snart ska dra igång. I projektet ska också TCM (som vi besökte där slummområdet brunnit) medverka, så Elin kommer att samarbeta med en fantastiska kvinna därifrån. Jag önskar henne verkligen lycka till!!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt Elin!!! Grattis till jobbet! Kramar PoB

    SvaraRadera
  2. Elin hälsar och tackar..just i skrivandets stund är hon på sitt första möte!!
    Kram från dottern

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅHHHHHH VAD KUL!!!!!!GRATTIS ELIN!!!!! önskar dig massor av lycka till :-)
    Mamma Cissi är väl inte något stolt kan jag tro......
    Kram på er från Fru W ps snart kan jag ge er en kram på riktigt :-) ds

    SvaraRadera