måndag 23 augusti 2010

Pink lady!

Bengalerna tittar så konstigt på mej på morgonpromenaderna nu för tiden. Jag tror jag vet varför.
När Elin och jag var ute i slummen översatte Shahanaz nått som barnen sa samtidigt som dom skrattade som tokar. Dom tyckte jag såg sååå konstig ut när jag blev rosa!!
Pretty woman vet ju alla vem det är, men Pink Lady!? Jo det är jag det!!
Nästa gång jag förvandlas ska jag lämna ifrån mej kameran, så ni får en bild. ;)

Annars går dagarna i hälsans tecken. Vegetarisk kost, ingen alkohol, yoga och medidation. Det är skillnad på yogan nu! Det är mycket mer yogaställningar och kursen går mycket fortare framåt nu än förra gången. Det ska bli spännande att se hur andra delen med djupare meditation kommer att bli.
Om inte jag också blir sjuk?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar