söndag 22 augusti 2010

Båtutflykt!


Då var det då dags att prova lyxåket vi köpt en andel i. Jerry har blivit sjuk, så det blev bara Elin och jag på min jungfrutur. Det var mysigt att ligga bland kuddarna, kolla på omgivningarna och slappa i tre timmar.
Jag var så glad att jag inte behövde besöka dasset. Om man drabbas av dålig mage är det nog på sin plats att ge lite extra dricks till personalen.....nån måste ju tömma hinken!

På kvällen kroknade också Elin. Jag däremot åkte iväg med rikshaw till första yogaklassen. Det var trevligt, men förskräckligt trångt så det var omöjligt att ta ut alla rörelser. Ska iväg igen ikväll, men då är jag tveksam till att åka rikshaw. Iman och jag hade nämligen en bil efter oss hela vägen hem. Efter att ha kört om oss och fått syn på mej åkte han efter hela vägen till huset.....så nu vet han var jag bor. Aja, jag kanske skrämmer upp mej i onödan, men ett och annat personrån inträffar faktiskt på kvällarna.
Annars blir det en lugn dag. Både Jerry och Elin är hemma från jobbet med feber och förkylning. Kanske blir det en svensk dvd på eftermddagen!

2 kommentarer:

  1. Trist att familjen är sjuka! Hälsa dem! Var också förföljd av en bil för några veckor sedan. Hoppade då av och gick och lurade bort dem. Tack för senast förresten! Mycket trevligt! Om du är i huset mitt kan du gärna knacka på sen för ett glas av något. Men nu försvinner jag på torsdag, åter 12 september. Ha det gott! Henrik

    SvaraRadera
  2. Igår var det lugnt på hemvägen..inga konstiga bilar! Skönt!
    För det mesta förvandlas jag till mitt rosa alias "Pink Lady" på yogan och längtar mest efter en dusch, men stort tack för inbjudan.
    Om vi inte ses....ha det bra på din tripp!!
    Kram

    SvaraRadera