lördag 21 augusti 2010

Lördagkvällen är slut. Vi har haft en riktigt trevlig kväll. Vi åt middag med Henrik på klubben medan Elin tillbringade tiden tillsammans med några kompisar.
Imorgon ska vi ut och åka "vår" båt, jag för första gången. Kanske har vi tur där. Bengalerna har nämligen spått syndaflod till imorgon och vilket ställe att vara på kan vara bättre än en båt.
Sen ska jag iväg på yoga. Ska repetera kursen som Malin och jag gick förra hösten, men den här gången tillsammans med västerlänningar. Jag har dessutom bestämt mej för att var med i fototriss denna vecka. Temat är R som i........och här är det ju givet! R som i rikshaw naturligtvis.
Stressigt imorgon alltså, men kanske hinner jag i varje fall med inlägget till fototriss.
Ha det bra alla! Tänker på er i Sverige!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar