söndag 15 augusti 2010

Back in Dhaka!

Flygresan hit var helt ok, Jerry hade använt lite av sina poäng på Qatar Airways för att uppgradera oss till bussinessclass den sista sträckan. Jag sov om möjligt ännu bättre än jag brukar göra och när vi skulle gå ner för landning i Dhaka fixade jag stolen till "landningsläge" utan att ens vakna. Elin och Jerry tycker jag är helt fantastisk på att sova på flygplan.....och väldigt tråkig.
I Dhaka fick vi som vanligt vänta länge på väskorna, men det störde inte mej så mycket. Jag tyckte bara det var kul att möta en massa härliga, halvknäppa bengaler igen. Märkte direkt att jag saknat dom tillsammans med allt konstigt som kan hända här. Livet är mer äventyr igen!

Nu ska jag fixa till mej lite. Vi kom nämligen precis lagom fram för att vara med på Malins avslutningsparty, som är på klubbens tak kl 7. Kul att hinna träffa henne en gång till innan hon åker hem till Sverige nångång tidigt imorgonbitti.
Hoppas jag kommer att få mycket kul att berätta för alla er läsare igen. Ormkvinnor och annat elände har jag dock planerat att hoppa över!!
Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar