fredag 13 augusti 2010

Goodbye...

Från Jerrys laptop kommer nu det sista inlägget från Sverige. Datorns klocka står på 04.54. Snart jetlaggad igen, men åt banglahållet är det mycket enklare, det gäller bara att ta sej upp på morgonen så ger sej resten av sej själv.
Annars har den här dagen varit väldigt annorlunda. Gubbarna från bangla lämnade oss vid halv elva efter en verkligt trevlig kväll. Vi fick lyssna på historier från hela världen, självupplevda av dessa två herrar. Hemma i lilla Nyköping slog det mej plötsligt igen...vad är lilla jag egentligen med om. Jag känner så många människor som varit med om så mycket, och jag känner så många alldeles vanliga helt fantastiska och otroliga personer. Idag har jag sagt hejdå till mamma och pappa, svärmor och svärmor. Vi har pratat en stund med alla våra fanatstiska grannar och jag har stått på altanen och stirrat ut över trädgården där jag gillar att vara.
Och imorgon far jag till bangla igen, för att fortsätta mitt äventyr.
Nu är ju också vår städare utbytt mot en riktig butler, som tvättar, stryker, städar, handlar, och planerar maten och lagar den. VAD SKA JAG DÅ GÖRA........risken blir att jag bombar er med inlägg!! Så gör er beredda.........

4 kommentarer:

  1. Trevlig resa och ha en underbar tid nu. Jag längtar efter bomberna:)))

    SvaraRadera
  2. Välkomna tillbaka allihop! Henrik

    SvaraRadera
  3. Ha en jätte bra resa ;-)
    Hoppas du kommer ha väldigt lååångtråkigt så vi blir riktigt bombarderade ;-)Längtar till första bombanfallet:-)
    Hade tänkt ringa dig innan du for men jag antar att du hade fullt upp och min röst klarar för tillfället inte av allt för stora ansträngningar till familjens stora glädje ;-)
    Massor a bamse kramar från Fru W

    SvaraRadera
  4. Det är så kul med alla era kommentarer! Dom tackar jag varmt för!!!
    Vi hörs!!
    Cissi

    SvaraRadera