lördag 17 september 2011

Lördag idag!

Jo, ni!! Nog monterade jag ihop alla Ikea grejer och ställde iordning dom igår. Riktigt kul hade jag också när jag "smög" omkring för att inte väcka maken. Och han blev verkligen rätt snopen när han vaknade i morse. Fint tyckte han också att det blev! Och det var ju bra! :)
"Snickar´n" däremot hade lite svårare att komma upp, men när jag väl vara uppe gick vi iväg för att äta turkisk frukost på ett närbeläget cafe. Trevligt och gott!
Sen tog vi färjan över till Uskudar på Asien-sidan av Istanbul för lite flanerande på marknader och krokiga små shoppinggator. Trevligt, men jag tror det blir ännu bättre när man lärt sej hitta dom riktiga smultronställena.
Och nu återstår inte så många timmar av dagen. Gubben ska packa eftersom han åker redan nio imorgon bitti och sen blir det väl middag ute.
Istanbul är verkligen inte så tokigt om man räknar bort dom något ovanliga leveranstiderna vill säga!



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar