torsdag 1 september 2011

En alldeles vanlig torsdag!

Ja, idag har jag då fått hem gubben för några dagar. Det har inte blivit så väldans mycket gjort idag. Ingen möbelflyttning med andra ord. Där hjälpte inte ens renskavsgryta med kantareller.
Däremot har vi gjort klart den omtalade bastun. Att den är omtalad beror nog på mej. När vi for runt i Asien handlade jag ibland lite konstiga saker, som jag inte riktigt visste var jag skulle göra av. Allt var så fint så jag kunde bara inte låta bli att handla. Kommentaren varenda gång blev: "Den ska jag ha i bastun!!"
Nu är allt där och det blev rätt trångt...... fast fint då förstås.
Här är bastun när den fortfarande var någorlunda tom.

Har också pratat med Elin som har tvättid i Gävle idag. Hon verkar klara sej bra, mammas "lilla" tjej.
Nu i säng för imorgon blir det tidig uppgång, Jerry ska nämligen köras till tåget klockan sju. Han ska till turksika ambassaden i Stockholm och hämta sitt arbetstillstånd imorgon. Zzzzzz..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar